REGULAMIN KLUBU

Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania z usług 4strefy
(dalej: „Klub”), prowadzonego przez Active Style Michał Szczepański, os. Piłsudskiego 25/42, 37-500 Jarosław, NIP: 7922210519, REGON: 181136816 (zwana dalej: „Firmą”).

Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z serwisu internetowego www.4strefy.pl oraz 4strefy (dalej: „Klub”). Określa zasady korzystania z 4strefy, serwisu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem serwisu internetowego.

§1 DEFINICJE

  1. Sprzedawca – Active Style Michał Szczepański, os. Piłsudskiego 25/42, 37-500 Jarosław, NIP: 7922210519, REGON: 181136816.
  2. Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup karnetu lub wejścia jednorazowego.
  3. Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
  4. Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Klubu, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
  5. Konsument – należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. Przedsiębiorca o cechach konsumenta – należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
  8. Wpisowe – jednorazowa opłata wpisowa pobierana za przyjęcie osoby w poczet Członków Klubu, mająca na celu pokrycie związanych z tym kosztów wystawienia Katy Członkowskiej, ustalona w wysokości wynikającej z aktualnego cennika.
  9. Karta Członkowska – dokument imienny, legitymujący członkostwo w Klubie.
  10. Karnet – abonament uprawniający Klienta Klubu do korzystania z oferty placówki.
  11. Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument podpisywany przed pierwszym treningiem.
  12. Serwis – strona internetowa wraz ze sklepem prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.4strefy.pl.
  13. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu internetowego), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  14. Okres Rozliczeniowy – okres obejmujący kolejno 30 dni, przypadający w czasie obowiązywania umowy zawartej na czas nieoznaczony, w którym Klient posiada dostęp do określonych usług Klubu oraz za który jest on zobowiązany uiścić należną opłatę.
  15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
  16. Konto – konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
  17. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
  18. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
  19. Produkt – dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
  20. Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie adresu e-mail i hasła.
  21. Kod QR – indywidualnie nadany każdemu Klientowi Kod obrazkowy zezwalający na wejście do Klubu. Kod uprawnia do wejścia tylko jednej osoby, której został on nadany.

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG

  1. Wejście do placówki ograniczone jest poprzez bramki skanujące kody QR wygenerowane indywidualnie dla każdego członka klubu oraz strefy buforowe.
  2. Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważny karnet. W przypadku nieposiadania karty upoważniającej do wejścia na teren Klubu jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każda karta określa precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych terminach, na określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
  3. Otrzymanie dostępu do korzystania z Klubu jest równoznaczne z wykupieniem w serwisie internetowym/w recepcji jednorazowego wejścia lub wybranego karnetu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Klubu, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia. Klient, który korzysta z Klubu lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.
  1. Klienci podpisują przy zakupie karnetu oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia, które potwierdzają stan faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
  2. Klient Klubu zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Klubu o zmianie danych osobowych.
  3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
  4. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
  1. Przy zakupie członkostwa z płatnością cykliczną obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
  2. Trener/recepcjonista ma prawo nie wpuścić klienta do Klubu na zajęcia, których wcześniej nie opłacił:
  1. Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niewpuszczeniu na teren Klubu lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych klientów.
  2. Pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.
  1. Klub informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Klubie, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
  2. Klub nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach ani siłowni. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient Klubu deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie członkostwa, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient Klubu taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
  3. Trener w 4strefy prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur.  Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  4. W wypadku, kiedy Klient nie może uczestniczyć w swoich zajęciach, ma prawo odrobić je na grupie wskazanej przez jego trenera prowadzącego. By mieć prawo do odrobienia zajęć, niezbędne jest zgłoszenie nieobecności minimum 5h przed terminem zajęć. Osoby, które nie poinformowały o nieobecności min. 5h przed terminem zajęć nie mają prawa do odrobienia zajęć w tym trybie.
  5. 4strefy zastrzega, iż przedmiotem usługi są rezerwacje terminów na dane zajęcia, polegające na tym, że Klient wykupuje karnet w formie rezerwacji terminu oraz wybranego miejsca na grupie na dane zajęcia. Rezerwacja jest rozumiana jako każdorazowa deklaracja uczestnictwa na zajęciach na wybrany dzień i godzinę. Są to nietypowe zajęcia i posiadają określoną ciągłość, a co za tym idzie, 4strefy nie ma możliwości dopisania nowych osób do grup, które już wystartowały, tak więc rezerwacja miejsca jednej osoby nie może być wymieniona na inną osobę, ze względu na wymaganą ciągłość zajęć. Brak obecności powoduje omijanie kluczowych lekcji, które są dedykowane pod kolejne spotkania i podzielone tematycznie. Lekcje można nadrobić poprzez odrabianie zajęć, muszą one jednak zachować swoją ciągłość. W przypadku wykupienia karnetu na 4 wejścia, karnet jest traktowany jako osobna rezerwacja na 4 różne terminy (4 różne lekcje). Po przekroczeniu terminu (daty) karnet i możliwość jego wykorzystania wygasa, a Klient ma prawo odrobić niewykorzystane zajęcia (patrz pkt nr 2.8.). Niewykorzystany karnet jest terminowy i nie może przejść na inną osobę, ani na następny miesiąc.
  6. Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Klub usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z Klubem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
  7. Godziny otwarcia Klubu podane są na stronie internetowej oraz dostępne są w Klubie.
  8. Klub jest zamknięty w dni świąteczne będące dniami ustawowo wolnymi od pracy, przy czym Właściciel Klubu może podjąć decyzję o jego otwarciu w niektóre z tych dni. Klub może być zamknięty w inne święta niebędące dniami ustawowo wolnymi od pracy o czym Właściciel poinformuje na stronie internetowej lub aplikacji klubowej lub mediach społecznościowych facebook/instagram lub za pośrednictwem maila lub w Klubie z odpowiednim wyprzedzeniem.
  9. Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz, z powodu siły wyższej oraz w innych uzasadnionych przypadkach.
  10. W sytuacji niezaplanowanego zamknięcia Klubu Klienci zostaną poinformowani niezwłocznie.
  11. Użytkownicy obowiązani są zakończyć korzystanie z urządzeń Klubu na 15 minut przed planowaną godziną jego zamknięcia.
  12. Grafik zajęć zorganizowanych udostępniany jest na Stronie internetowej oraz dostępny jest w recepcji Klubu.
  13. Klub 4strefy prowadzi zapisy na zajęcia zorganizowane. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc na zajęciach grupowych, pierwszeństwo przysługuje osobom, posiadającym rezerwację na dane zajęcia. Rezerwacji można dokonać za pomocą za pośrednictwem aplikacji klubowej, telefonicznie lub osobiście w Klubie 4strefy.
  14. Klub 4strefy zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć zorganizowanych, zmiany ich harmonogramu oraz osób prowadzących zajęcia, o czym poinformuje Klientów umieszczając stosowne ogłoszenie w recepcji Klubu oraz na stronie internetowej, najpóźniej w dniu danych zajęć.
  15. Na zajęcia zorganizowane Klient jest obowiązany przychodzić do Klubu z odpowiednim wyprzedzeniem umożliwiającym przygotowanie się do zajęć.
  16. Klub 4strefy zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w przypadku, gdy liczba uczestników będzie niższa niż 5 osób oraz do redukcji liczby godzin zajęć w okresie letnim.
  17. Klient chcący skorzystać z usługi treningu personalnego zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji wizyty. Rezerwacji tej należy dokonywać w recepcji klubu.
  18. Klient jak i trener zobowiązani są do punktualnego stawienia się na umówione spotkanie. W przypadku spóźnienia się osoby trenującej na trening personalny następuje odliczenie czasu spóźnienia od czasu trwania treningu.
  19. Trening personalny może zostać odwołany bez żadnych konsekwencji przez Klienta z co najmniej 5 godzinnym wyprzedzeniem.
  20. W szczególnych przypadkach 4strefy zastrzega sobie prawo do odwołania lub przesunięcia treningów personalnych, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta.
  21. Korzystanie z sauny jest usługą dodatkowo płatną, niezawierającą się w Karnecie i niezależną od wszelkich opłat związanych ze wstępem do strefy ćwiczeń.
  22. O zamiarze korzystania z sauny należy poinformować pracownika Klubu na co najmniej 1 godzinę przed zamierzonym wejściem do sauny i uiścić opłatę zgodnie z cennikiem wskazanym w recepcji Klubu i na stronie internetowej, przy czym 4strefy zastrzega sobie możliwość odmowy uruchomienia sauny w przypadku niezgłoszenia się wystarczającej liczby osób chętnych do skorzystania z niej, lub wcześniejszego uiszczenia opłaty.
  23. Klient zamierzający skorzystać z sauny powinien przed wejściem do niej wziąć prysznic w celu usunięcia z ciała kosmetyków i zanieczyszczeń.
  24. W saunie zabronione jest przebywanie w okularach i szkłach kontaktowych, obuwiu oraz biżuterii.
  25. Z sauny należy korzystać w kostiumie bawełnianym.
  26. Wszelkich regulacji urządzeń sauny, w szczególności regulacji nagrzewania pieca może dokonywać tylko pracownik Klubu.
  27. Klient chcący skorzystać z usługi masażu zobowiązany jest do wcześniejszej rezerwacji wizyty. Rezerwacji tej należy dokonywać w recepcji klubu.
  28. Klient korzystający z usług Strefy masażu zobligowany jest zgłosić się do recepcji Klubu co najmniej na 15 minut przed wyznaczoną godziną spotkania i uiścić opłatę zgodnie z cennikiem znajdującym się w recepcji oraz na stronie internetowej.
  29. Klient przed rozpoczęciem zabiegu zobowiązany jest do udzielenia pracownikowi Klubu wszelkich informacji dotyczących przeciwwskazań do jego przeprowadzenia.

Aplikacja klubowa

  1. Dokument potwierdzający prawo korzystania z Klubu na podstawie posiadanego Karnetu oraz umożliwiającym wstęp na teren Klubu Klientowi posiadającemu karnet jest zainstalowana aplikacja klubowa w telefonie komórkowym lub imienna karta wstępu.
  2. System WodGuru przeznaczony jest do usprawnienia organizacji Klubu oraz umożliwienia Klubowiczom korzystania ze wszystkich udogodnień Klubu.
  3. Aplikacja wysyłana jest w momencie zakupu pierwszego karnetu poprzez wysłanie linku aktywacyjnego, wraz instrukcją instalacji, na maila podanego przy zakupie karnetu. Aplikacja zostaje przypisana do danego klienta bezterminowo. Aby uruchomić aplikację trzeba po raz kolejny zapoznać się z aktualnym regulaminem, który jest wyświetlany przed pierwszym użyciem aplikacji. Powyższy regulamin znajduje się również w menu aplikacji w zakładce regulamin, do którego klubowicz ma ciągły dostęp.
  4. W systemie WodGuru Klubowicz uzyskuje informacje o:
  1. posiadanych karnetach oraz datach ich wygaśnięcia;
  2. treningach, w których Klubowicz uczestniczył, uczestniczy lub będzie uczestniczył;
  3. prowadzonej korespondencji w ramach systemu;
  4. prowadzonych w ramach Klubu treningach i zajęciach;
  5. dokonywanych w ramach systemu płatnościach, posiadanych środkach finansowych oraz przypisanych do konta źródłach płatności; ogłoszeniach i komunikatach publikowanych w ramach systemu przez Klub lub trenera.
  1. W ramach systemu WodGuru Klubowicz uzyskuje następujące uprawnienia:
  1. wprowadzenie i modyfikacja danych dotyczących osoby Klubowicza;
  2. przeglądanie oferty treningów i zajęć w ramach Klubu;
  3. zapisywanie się na treningi i zajęcia w ramach Klubu;
  4. dokonywanie płatności za karnety i treningi;
  5. wypisywanie się z zajęć i treningów;
  6. kontaktowanie się z trenerami, innymi Klubowiczami oraz osobami prowadzącymi zajęcia;
  7. uzyskiwanie szybkich informacji na temat odwołania zajęć lub treningów, a także zamknięcia klubu.
  1. Klubowicz zobowiązany jest korzystać z systemu WodGuru zgodnie z jego przeznaczeniem.
  2. Klubowiczowi zabrania się podejmowania działań niepożądanych, za które uznaje się w szczególności:
  1. rozsyłanie niechcianych lub niepotrzebnych wiadomości (SPAM) w ramach systemu;
  2. nagminnego zapisywania się i wypisywania się z zajęć;
  3. wysyłania lub innego rodzaju publikowania komunikatów lub wiadomości przedstawiających treści uznawane za obraźliwe lub wulgarne.
  1. Klienci klubu są zobowiązani do czytania bieżących informacji i ogłoszeń oraz dostosowanie się do nich.
  2. Wszystkie karty wstępu jak i aplikacje są rejestrowane poprzez recepcję klubu, lub bramkę wejściową. Posługiwać się aplikacją lub kartą wstępu może jedynie osoba w niej wskazana, w godzinach obowiązania karnetu. W przypadku naruszeń niniejszego punktu, Właściciel Klubu uprawniony jest do anulowania Karnetu Klienta, w szczególności udostępniającej aplikację, wygenerowany kod QR, osobie trzeciej.
  3. W przypadku nieposiadania przy sobie karty wstępu lub aplikacji, wstęp do Klubu możliwy jest jedynie po uprzednim wyrażeniu na to zgody przez pracownika Klubu, następującej zweryfikowaniu tożsamości Klienta i jego uprawnień wynikających z zakupionego karnetu.
  4. W przypadku utraty możliwości korzystania z aplikacji, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie 4strefy. Link aktywacyjny konto lub przypominający hasło do aplikacji, zostanie ponownie wysłany przez pracowników recepcji, aby rozwiązać problem.

§3 BEZPIECZEŃSTWO

  1. 4strefy informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta Klubu. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  2. Klienci zobowiązani są do posiadania odpowiedniego ubioru, w tym zamiennego obuwia sportowego przeznaczonego dla danego rodzaju zajęć, jak również ręcznika.
  3. Użytkownicy Klubu korzystający ze strefy ćwiczeń zobligowani są posiadać:
  1. strój sportowy,
  2. zamienne, kryte obuwie sportowe;
  3. duży ręcznik, przeznaczony wyłącznie do treningu, który ze względów higienicznych przed rozpoczęciem ćwiczeń należy każdorazowo rozkładać na urządzeniach.
  1. Każdorazowo, przed rozpoczęciem treningu, Klient zobowiązane jest do przygotowania i miejsca, w którym zamierza wykonywać ćwiczenia, w sposób bezpieczny dla niego i otoczenia.
  2. Klient ma obowiązek wykonywać poszczególne ćwiczenia dostosowując ich rodzaj i intensywność do swoich swojego stanu zdrowia i możliwości. W przypadku stwierdzenia przez Klienta budzących jego obawy dolegliwości wywołanych wykonywanymi ćwiczeniami, należy przerwać trening i niezwłocznie powiadomić pracownika Klubu.
  3. Po zakończeniu ćwiczenia Użytkownik zobowiązany jest zdezynfekować i odłożyć urządzenia/sprzęt na miejsce jego usytuowania.
  4. Użytkownik nie może świadczyć na terenie Klubu, w szczególności w strefie ćwiczeń, usług treningu personalnego na rzecz innych Klientów. Świadczenie takich usług jest dopuszczalne jedynie na podstawie zawartej z 4strefy umowy w tym zakresie bądź pisemnej zgody wyrażonej przez Właściciela Klubu.
  5. Z wszelkich pomieszczeń Klubu i znajdujących się w nim urządzeń Użytkownik powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem, stosując się do instrukcji i informacji znajdujących się w Klubie, w tym na poszczególnych sprzętach, a także do poleceń ustnych i wskazówek pracowników Klubu, Użytkownicy zobowiązują się również do stosowania się do przepisów przeciwpożarowych.
  6. Na terenie Klubu zabronione jest:
  1. posiadanie przedmiotów stanowiących zagrożenie dla zdrowia i życia Użytkowników, w szczególności ostrych narzędzi i szklanych opakowań;
  2. zaśmiecanie i zanieczyszczaniem pomieszczeń Klubu
  3. bieganie, z wyłączeniem miejsc do tego przeznaczonych;
  4. bez uzyskania uprzedniej zgody 4strefy, rejestrowanie dźwięku i obrazu;
  5. zabrania się dokonywania wszelkich regulacji urządzeń technicznych tj.: wentylatory, sprzęt radiowy-telewizyjny (audio) itp., panelu do sterowania sauną
  6. używanie przedmiotów utrudniających komunikację w obiekcie;
  7. wprowadzanie zwierząt;
  8. palenie wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów;
  9. posiadanie, stosowanie lub pozostawanie pod wpływem niedozwolonych środków, w szczególności alkoholu, narkotyków czy innych środków, w tym dopingujących. Właściciel i pracownicy Klubu są uprawieni do wezwania do klubu odpowiednich służb, w szczególności Policji, w przypadku podejrzenia posiadania lub stosowania przez Użytkownika niedozwolonych substancji;
  10. uniemożliwianie innym Użytkownikom korzystanie z Klubu, poprzez zachowanie agresywne, jak również zachowanie uwłaczające godności innych Użytkowników, w tym zachowania wulgarne i obsceniczne, a także mające znamiona molestowania;
  11. prowadzenie wszelkiej działalności zarobkowej czy reklamowej, w szczególności prowadzenia prywatnych zajęć indywidualnych za wynagrodzeniem.
  1. Klub informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i zostawić w zamkniętej na klucz szafce, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (pozostawienia w zamkniętej szafce), mimo zaleceń ze strony Klubu. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
  2. 4strefy informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest rejestrowane za pomocą kamer przemysłowych (szczegóły monitoringu w Polityce prywatności monitoringu dostępnej w placówce) oraz skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Za pomocą audio i video rejestrowany jest jedynie teren holu na wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Codzienna praca Klubu nie będzie rejestrowana, a materiały codziennie kasowane. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki.
  3. Teren 4strefy jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie 4strefy znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu 4strefy. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, trenerów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Klubu jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy Klubu i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.

§4 OPŁATY

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  1. Podpięcie karty płatniczej (subskrypcja).
  2. Płatności gotówkowe (gotówka, płatność kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU).
  3. Przelew bankowy.
  4. Inne formy płatności elektronicznej.
  1. W przypadku płatności kartą płatniczą (subskrypcja) umowa jest zawierana na czas nieoznaczony.
  2. W przypadku zawarcia umowy na czas nieoznaczony, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie usług w czasie obowiązywania umowy, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności uiszczania opłat okresowych za Okres Rozliczeniowy, za który opłata ta jest należna.
  3. W przypadku umowy zawartej na czas nieoznaczony, opłaty okresowe należne Klubowi od Klienta pobierane są cyklicznie oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu wystąpienia którejkolwiek z niżej wymienionych sytuacji: Klient złoży oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieoznaczony; umowa ulegnie rozwiązaniu na skutek wypowiedzenia złożonego przez Klub.
  4. Klient, który zawarł Umowę na czas nieoznaczony, może w każdym czasie, bez podania przyczyn, złożyć Klubowi oświadczenie o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to może być złożone składa się poprzez swój panel użytkownika lub poprzez przesłanie e-mailem informacji o wypowiedzeniu umowy na adres e-mail: biuro.activestyle@gmail.com. W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, następującego po Okresie Rozliczeniowym w czasie, którego zostało złożone wypowiedzenie. Z tym też dniem zakończeniu ulega dostęp Klienta do usług Klubu, będących przedmiotem rozwiązanej umowy.
  5. Umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu także w przypadku niemożliwości pobrania płatności za kolejny Okres Rozliczeniowy (np. z powodu braku środków na karcie płatniczej, utraty ważności karty) – wraz z końcem poprzedniego Okresu Rozliczeniowego.
  6. Klub ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieoznaczony, bez podania przyczyn, naprzód na koniec Okresu Rozliczeniowego przypadającego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożył Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu. Oświadczenie Klubowi o wypowiedzeniu umowy może być złożone poprzez wysłanie do Klienta maila.

§5 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE

  1. Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
  1. Adres e-mail,
  2. Imię,
  3. Nazwisko,
  4. Numer telefonu komórkowego,
  5. Data urodzenia.
  1. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  2. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji.
  3. Osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych lub posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto w Serwisie, jeśli uzyskają zgodę Opiekuna.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.activestyle@gmail.com.

§6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨. W celu złożenia Zamówienia należy:
  1. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Wybieram” (lub równoznaczny);
  2. zalogować się lub zarejestrować;
  3. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny) oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail;
  4. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie.

§7 WYKONANIE UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

  1. Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  1. Płatności kartą (subskrypcja), przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

§8 KONTAKT Z SERWISEM

  1. Adres Sprzedawcy: os. Piłsudskiego 25/42, 37-500 Jarosław
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: 4strefy@gmail.com
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 534 636 476
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy  25 1020 4287 0000 2902 0159 5263
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach pn-pt: 7:00-22:00

§9 ODSTĄPIENIE I REKLAMACJE:

  1. Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: 4strefy@gmail.com Dane kontaktowe: 4strefy, os. Piłsudskiego 25/42, 37-500 Jarosław. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 9.3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ:

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  1. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/4.

§11 SIŁA WYŻSZA

  1. Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
  2. W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
  3. W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
  4. W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
  5. Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
  6. Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
  7. W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
  8. Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Klubu bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Klubu, zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
  2. W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj:  https://tiny.pl/j7bp2-2j
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy                                      z Klubem, by Klub był w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.

Załącznik Nr 1 do Regulaminu Klubu.

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko

Adres

Nazwa i adres przedsiębiorcy

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….

………………………………….

Podpis

(*) Niepotrzebne skreślić

1  podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług

2  podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru